| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden dat we via Xed de eerste fotoshoot weggaven. Nu is het weer zo ver.
Je kan nu zelf niet alleen een dikke prijs van maar liefst 100 euro winnen door hier zo veel mogelijk mensen aan te melden. Je kan ook een fotoshoot winnen. De mensen die zich hier aanmelden maken óók kans op een shoot!
Het is weer zo ver, we gaan een nieuwe fotoshoot weggeven. De opzet is als volgt:
Mensen kunnen zich tot 15 november aanmelden. Aanmelden gaat eenvoudig door vanaf je profiel een berichtje te sturen naar profiel Winnen http://www.xed.nl/lid/10906
Zet hierin dat je graag mee wil doen en zet er eventueel bij waarom jij vindt dat je moet winnen.
Op maandag 18 november begint de tweede ronde. Een deel van de mensen die zich hebben aangemeld worden door een kleine "jury" in de ronde gezet waar een soort hot-or-not wedstrijd bepaalt wie de uiteindelijke shoot winnen. Om downvotes te voorkomen kan je in deze wedstrijd NIET op iedereen stemmen! Deze tweede ronde loopt tot en met 30 november en op 1 december is bekend wie er heeft of hebben gewonnen...
Simpele regeltjes:
-Crewleden winnen deze shoot niet.
-Er wordt gecontroleerd of deelnemers zelf geen nieuwe profielen aanmaken om te kunnen winnen. Ook wanneer vrienden dit voor je doen loop je het risico gediskwalificeerd te worden.
-Voorafgaand aan de shoot dient een standaard contract te worden ondertekend. De winnaar krijgt deze vooraf opgestuurd. Wanneer de winnaar niet met het contract akkoord is laat hij dit weten zodat de 2e plaats een kans krijgt. Minderjarigen dienen hun ouder/voogd mee te nemen om het contract te laten ondertekenen.
-Regels kunnen aangepast of toegevoegd worden wanneer dit noodzakelijk blijkt om de wedstrijd eerlijk te laten verlopen.
|
 |
| Jeffrey |
|

Man, 23 jaar
1318 posts
|
Succes iedereen, ben benieuwd wie dit zal gaan winnen!
|
 |
| xPERFECTION |
|

Vrouw, 20 jaar
1596 posts
|
Idd succes iedereen! Ik doe niet mee
|
 |
| Astrid |
|

Vrouw, 19 jaar
4895 posts
|
Stel....ik schrijf me in.
Dat heb ik sowieso gewonnen, of schat ik de opkomst nou heel veel te laag in? .
|
 |
| JaN-iCe |
|

Vrouw, 22 jaar
569 posts
|
ik ken geen mensen die lid willen worden van deze site
|
 |
| Jordino |
|

Man, 23 jaar
66 posts
|
Zo vet he.. stuur meteen een horde schapen op je af om aan te melden...
|
 |
| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:34 schreef Jordino het volgende:
Zo vet he.. stuur meteen een horde schapen op je af om aan te melden... 
Jij ook weer terug? gezellig!
@Astrid: probeer het?
|
 |
| ;Shelley |
|

Vrouw, 2 jaar
2199 posts
|
Ik wil geen 100euro.
Ik wil geen fotoshoot.
Ik wil geen mensen aanmelden.
-Leg me even uit waarom ik mee zou moeten doen.
|
 |
| Wilco |
|

Man, 19 jaar
2 posts
|
Wrm zou je geen 100 euri willen?
Ik zou het wel willen maar heb niet zoveel mensen in Msn dus dat uitnodigen is dan lastig
|
 |
| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
maakt niet uit, als je er al 1tje uitnodigt kan dat genoeg zijn hoe meer je er hebt, hoe groter de kans... maar die kans begint vanaf 1 lid!
|
 |
|
| Gebruikers online in dit topic: Er zijn geen gebruikers in dit topic. |
|
|
|
|