| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
We hebben vernomen dat er iemand actief is geweest (profiel is inmiddels geblokkeerd) met het aanbieden van een shoot aan leden. In het berichtje staat dat je vanwege je looks uitgekozen bent voor een shoot van Fotosessie.
Over het halve internet en bij alle Nederlandse profielensites staat Fotosessie bekend als onbetrouwbaar. "Scouts" melden zich aan en doen hun best niet door crews gevonden te worden (dan klopt er sowieso al iets niet, mensen die niets te verbergen hebben kunnen gewoon bij de crew melden dat ze fotograaf zijn en dan is het al een heel ander verhaal) terwijl ze leden (vooral minderjarige meiden) fotoshoots aanbieden met mooie berichtjes en beloftes.
Van verschillende andere sites gaan al tijdenlang waarschuwingen uit over deze "scouts" van Fotosessie. Ook meiden die uit nieuwsgierigheid of onwetendheid op de berichten in zijn gegaan (voor zover ons bekend hier niemand maar op andere sites helaas wel) komen er teleurgesteld en/of gekwetst uit terug.
We raden iedereen die het bericht heeft gekregen dus aan het te verwijderen en er niet op in te gaan. Als je graag een keer een fotoshoot wil doen zijn daar makkelijkere en vooral betrouwbaardere manieren voor dan op dit soort berichten in te gaan. De crew verwijst je graag naar veiligere plekken.
|
 |
| ;Shelley |
|

Vrouw, 2 jaar
2199 posts
|
Deze bedoel je?
Van kevin_ng (19)
Ontvangen 09-11 17:42
Onderwerp lees ff
Bericht FOTOSESSIE.COM | SELECTIEBERICHT
De grootste fotostudio van de Benelux, FOTOSESSIE.COM heeft je geselecteerd
wegens je looks en je uitstraling !
Bevestig snel je deelname aan de professionele STUDIO FOTOSHOOT OPNAME op
http://fotosessie.com/auditie.php
Maar doe het wel snel, want vol = vol
Je talentscout van fotosessie.com
|
 |
| Astrid |
|

Vrouw, 19 jaar
4895 posts
|
Wat fijn dat je zo op ons past Loes .
|
 |
| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
@Shelley - ja ;-)
@Astrid - ik zou toch niet willen dat JOU iets overkomt
|
 |
| Astrid |
|

Vrouw, 19 jaar
4895 posts
|
Haha, ik pas wel op mezelf .
|
 |
| Weirda |
|

Vrouw, 25 jaar
1661 posts
|
ik pas ook wel op jou hoor
|
 |
| Maarten24 |
|

Vrouw, 26 jaar
73 posts
|
iedereen kreeg denk ik zo iets heb het niet gedaan vond het onzin whaha en had al zo vermoede dat niet klopte
|
 |
| Dennis(rossi) |
|

Man, 30 jaar
2 posts
|
en ik maar denken dat t serieus was vanwege mn looks whahaha
|
 |
|
| Gebruikers online in dit topic: Er zijn geen gebruikers in dit topic. |