Registratie pagina
Xed.nl Forum Liefde & Relaties
impossible
Auteur Bericht
lolita
08-01-2010 20:37:19

Vrouw, 17 jaar
1 posts
oke, ik heb het idee dat iemand mij leuk vindt of iig zit te flirten, alleen hij is 41 en ik heel veel jonger Maargoed, het is echt een lang verhaal; ken hem van de sportclub, daarvoor had ik hem niet opgemerkt ofzo. Toen ik met hem mixte was het wel altijd dat het met hem altijd goed ging(met geen enkele andere jongen/man kan ik goed mixen) en hij deed altijd al ja zo'n speels tikje op me als we begonnen, en ik dacht eerst dat ie dit bij iedereen deed maar volgens mij doet ie dat alleen bij mij. En toen was er een jubileumavond en toen was iemand over mij aan het praten '...een jong ... meisje' en toen zei hij: 'ja je wou eigenlijk zeggen zo'n lekker ding maarja dat kan natuurlijk niet' en ik weet niet hoever hij aangeschoten of dronken was maarja. En toen was ik iets meer aan het opletten op hem enzo(A) en ja weet niet iedere keer ging ik automatisch met hem mixen als we samen in een mixpartij zaten, en hij keek ook volgens mij vaker naar mij. En toen er een wedstrijd was en ik niet kon(was toch maar vriendschappelijk) was ik dus zo in werkkleren gaan kijken, want ik kwam er toch langs, en toen op het einde nog even staan praten maar weet niet, was best raar. En ja ik weet niet, maar het echt erge is volgens mij wat er maandag is gebeurd. Toen hadden we een uitwedstrijd en ik was kei chagrijnig. En hij is sinds 1 januarie mn trainer geworden, en hij stond meteen te zeuren dat ik fatsoenlijk moest gaan inspelen(het ging niet zo lekker die avond) en nja ik trok met er niets van aan en ging gewoon door, maar hij zat de hele tijd te vragen of er iets was, en ik maar nee zeggen. En toen heeft ie het gewoon 3keer achter elkaar zitten vragen. Nou toen de eerste wedstrijd verloren en mn eigen wedstrijd ook en toen liep ik wat met hem te praten enzo nou toen moesten wij samen een wedstrijd spelen en die wonnen we en toen op het laatst ging het alleen niet meer zo goed bij mij. hij: 'nou ging toch goed he' ik:'ja behalve op het laatste' en toen sloeg ie me volgens mij op mn kont, maar weet niet of dat met zn racket was of met zn hand!! en toen zaten we weer op de bank en waren wat aant praten en ineens zei hij 'ja je hebt me nog niet gefeliciteerd' ik:'waarmee?' hij:'ja ik was jarig, ben voor de 14de keer 27 geworden' maarja ben dr niet op ingegaan...maar ik weet niet wat ik moet doen, bedoel het is niet dat ik er wat op tegen heb maarja het is toch fout... hij en ik samen..bovendien heeft ie ook 2 zoontjes(hij is gescheiden)

en omg ik moet dit verhaal kwijt en sorry dat het zo lang is.
Gebruikers online in dit topic: Er zijn geen gebruikers in dit topic.

© 2005 - 2007 Xed.nl v2.0 Alle rechten voorbehouden RSS Feed forum RSS Feed forum